ZŠ Bystřice nad Pernštejnem - foto
o stránku zpět

Co nám dala a vzala distanční výuka?

Krátká anketa mezi některými žáky druhého stupně.

Distanční výuka byla a je jednou velkou výzvou pro všechny – učitele i žáky. Na jaře jsme si leccos mohli vyzkoušet, nyní na podzim vše jelo „na ostro“. Přinášíme pohled ze žákovské strany.

Jak to viděli žáci 7.B?

 

dotaznik

dotaznik2

Jak odpověděli žáci 9.A?

1) Jak jste byli spokojeni s distanční výukou? 

     - lepší, jak ve škole x špatné vysvětlování 

     - kratší hodiny

     - méně / více stresu a starostí (jak kdo)

     - jednodušší na pochopení

     - méně se naučíme (!)

2) Prospěch 

     = zlepšení (!)

3) Pozitiva distanční výuky

    - vlastní tempo, pozdější vstávání, jenom 3 hodiny denně, jsme doma, líbí se mi více jak prezenční výuka

    Negativa distanční výuky

     - ne každý učitel umí dobře vysvětlovat na dálku; moc úkolů a termín splnění hned; problémy s připojením a s odesíláním úkolů; chybí setkání se spolužáky

 

Oběma třídám děkuji za jejich čas a jejich názory.