ZŠ Bystřice nad Pernštejnem - foto
o stránku zpět

Týden v Anglii s výukou angličtiny

Díky projektu MŠMT Výzva č. 56, který je zaměřený na podporu výuky cizích jazyků, se mohly 4 desítky našich žáků vydat na týdenní pobyt do Anglie.

logo

Cíl cesty: Eastbourne (místo ubytování a výuky v jazykové škole)

Další program:

• celodenní návštěva Londýna
  • prohlídka Eastbourne (muzeum "How we lived then", útesy Seven Sisters)
  • celodenní výlet na Stonehenge, návštěva Salisbury
  • návštěva Hastings (Pašerácké jeskyně, hrad)
  • celodenní výlet do přímořských lázní Brighton (Royal Pavilion, Palace Pier, The Lanes, Sea Life Centre)

Zájezd organizujeme ve spolupráci s CK Mgr. Barbora Dokoupilová.

Po celý týden můžete prostřednictvím krátkých zpráv sledovat v tomto článku aktuální informace ze zájezdu:

18.9. - pátek

patek2 2     patek2 1

Ještě jedno velké poděkování patří naší skvělé p. zástupkyni Romaně Klusákové, která celý týden zpracovávala naše zprávy, fotky a dojmy a vytvářela pro všechny tento skvělý článek. Díky!

17:13 - Jsme doma! Děkujeme oběma řidičům za bezpečné projetí půlky Evropy, paní průvodkyni za bezvadně odvedenou práci a samozřejmě DÍKY p. učitelkám Z. Šilhánové, Jitce Němcové a E. Poláchové, které se týden 24hodin denně staraly o 41 dítek.

16:40 - Projíždíme Žďár n.S.

15:45 - Jsme u Havlíčkova Brodu.

15:05 - Už jsme vyložili kamarády z Ronova. A je před námi poslední úsek cesty - Ronov nad Doubravou - Bystřice n.P.!

14:00 - Míjíme Kolín.

12:45 - Jsme v Praze.

10:30 - Jsme v ČR. Předpokládaný příjezd domů - asi 17,00, pokud tedy nebude zdržení cestou kvůli dopravním komplikacím na našich silnicích.

9:00 - Dobré ráno! Jsme 150 km od ČR.

17.9. - čtvrtek

22:30 - Jsme ve Francii.

21:45 - Jsme i s autobusem ve vlaku a asi za 5 minut se vlak vydá na cestu tunelem pod kanálem La Manche.

20:00 - Tak jsme si okoupali nožičky v moři, k večeři pojedli párky od pánů řidičů a plni zážitků a nákupních tašek jsme se vydali na cestu k domovu - z Folkstone Eurotunelem do Calais, dále přes Belgii a Německo do ČR a zítra navečer se uvidíme!

18:00 - ještě jsme chvíli na pláži a v půl šesté londýnského času vyrážíme k Eurotunelu

16:30 - máme rozchod v Brightonu, pleníme místní obchody, rozchod končí v 16:30 londýnského času

10:25 - Zdravíme od moře v Brightonu! Počasí je celkem hezké.

9:00 - Za chvilku vyrážíme na cestu. Nechce se nám, ale zároveň se těšíme domů. Celý den budeme v Brightonu. Děti chválíme, byly šikovné. Pěkný den domů!

odjezd

7:30 - Dnes nás čeká v 7,00 londýnského času snídaně. Pak pobalíme věci a vyrazíme na celodenní výlet do Brightonu. A odtud v podvečerních hodinách směr ČR.

16.9. - středa

Anglie - hrad 1Anglie - hrad 2Anglie - hrad 3Angli - hrad 1

21:30 - Dnešní den byl mokrý, ale perfektní. Hrad i jeskyně byly super.

14:30 - Posíláme několik fotek z dnešního dopoledne.

Anglie - středa 1Anglie - středa 1Anglie - středa 2Anglie - středa 3

10:15 - Děti jsou po vydatné snídani ve škole. Jsou hodné, řádí tu spíš děti jiných národností.

jidelna     trida

15.9. - úterý

Anglie - úterý 1Anglie - úterý 2Anglie - úterý 3Anglie - úterý 4

21:45 - Dnešní den byl super. Pršelo fakt jen během jízdy autobusem, užili jsme si to. Zítra nás čeká škola, pak Hastings - hrad a jeskyně. Děti jsou šikovné, někdy hlučnější, ale jde to.

snidade    vecere

Snídaně a večeře

salisbury

17:00 - Zdravíme od katedrály v Salisbury. Počasí nám vyšlo skvěle, nakoupili jsme si spoustu dobrot (obchod - vše za jednu libru). Jedeme na ubytování. Všechny moc chválíme.

13:55 - Jsme na Stonehenge. Bez deště, za větru a v dobré náladě.

20150915 123623

10:00 - Jsme na cestě na Stonehenge. I přes nepřízeň počasí je nálada v autobuse dobrá.

8:45 - Ahoj do Bystřice! Dneska tu prší. Jedeme do Stonehenge a Salisbury. Večer jsme odpočívali a užívali volna. Jídlo je moc dobrý, je ho hodně a spousta ovoce a zeleniny k tomu. Včera u moře to bylo skvělý, velký vlny, blbli jsme, sbírali mušle a kameny. Mějte se dobře!

14.9. - pondělí

Anglie - pondělí 1Anglie - pondělí 2Anglie - pondělí 3Anglie - pondělí 4

21:00 - Dnešní den byl opravdu super. Ve škole to bylo prima, výlet na útesy a na pobřeží byl také úžasný. Snídaně byla bohatá, k obědu jsme měli těstoviny s omáčkou, k večeři rýži s masem a DORT!

16:30 - Posíláme pozdrav z výletu na útesy. Je tu hoooodně větrno, ale dlouho jsme neviděli něco tak krásného. Moře je úžasné, rozbouřené. Všichni jsme asi hodinu blbli ve větru. Ten je tu tak silný, že i stromy kvůli němu rostou nakřivo! Je to tu úžasnéééé!!!

utesy

10:25 - děti jsou ve škole, škola je starší budova (připomíná zámek), trochu zde bloudíme, jídlo bylo dobré, ubytování ujde, škola je do půl jedné (londýnského času), pak oběd a výlet na útesy Seven Sisters, většina dětí se nebojí a snaží se mluvit anglicky

8:45 - v osm (londýnského času) máme snídani, v devět začíná škola, je to tady jak na starém zámku, večeře byla dobrá

13.9. - neděle

21:30 - "papáme" večeři, pak rychle vybalit a bude večerka, zatím je to zde super

20150913 200650 20150913 203106

Večerní ubytování                                                          V jídelně

20:55 - Už se blížíme ke škole a ubytování. Je tu už tma. Viděli jsme dneska spoustu zajímavých věcí - třeba, jak se otevírá Tower Bridge. Škola je zítra do jedné, pak pojedeme na útesy Seven Sisters.

19:30 - Sedíme v autobuse - směr Eastbourne. Máme za sebou nádherný slunečný den. S Londýnem jsme se rozloučili z Tower Bridge. Jsme unavení, ale spokojení, těšíme se na večeři a ubytování. Průvodkyně je super! Zdravíme všechny doma.

20150913 145021

Před Buckingham Palace

13:25 - posíláme pozdrav z London Eye, počasí je zatím moc dobré :-), další cíl cesty je Big Ben

11:30 - jedeme lodí k London Eye

10:05 - zdravíme z Londýna (z Greenwich), stojíme megadlouhou frontu na WC a pak vzhůru do ruchu velkoměsta :-)

8:10 - už jsme v Anglii, viděli jsme krásný východ slunce

16:05 - už jsme v Německu

14:15 - zastávka na protažení - Praha Zličín

12:00 - autobus je doplněný dětmi ze ZŠ v Ronově, míříme ku Praze

10:25 - krátce před půl jedenáctou odjíždí za mávání mnoha rodičů, sourozenců a kamarádů autobus od naší školy, všichni jsou plni očekávání, přejeme šťastnou cestu a spoustu pěkných zážitků

Odjeze do Anglie 1Odjeze do Anglie 2Odjeze do Anglie 3Odjeze do Anglie 5

Informace o cookies

Když kliknete na „Přijmout všechny soubory cookie“, poskytnete tím souhlas k jejich ukládání na vašem zařízení, což pomáhá s navigací na stránce, s analýzou využití dat a s našimi marketingovými snahami.

Nastavení cookies

Používáme následující soubory cookies

Při návštěvě jakékoli webové stránky je pravděpodobné, že stránka získá nebo uloží informace na vašem prohlížeči, a to většinou ve formě souborů cookie. Můžou to být informace týkající se vás, vašich preferencí a zařízení, které používáte. Většinou to slouží k vylepšování stránky, aby fungovala podle vašich očekávání. Informace vás zpravidla neidentifikují jako jednotlivce, ale celkově mohou pomoci přizpůsobovat prostředí vašim potřebám. Respektujeme vaše právo na soukromí, a proto se můžete rozhodnout, že některé soubory cookie nebudete akceptovat. Když kliknete na různé tituly, dozvíte se více a budete moci nastavení změnit. Nezapomínejte ale na to, že zablokováním některých souborů cookie můžete ovlivnit, jak stránka funguje a jaké služby jsou vám nabízeny.

Tyto cookies jsou nezbytné k tomu, aby Webové stránky fungovaly, takže není možné je vypnout. Většinou jsou nastavené jako odezva na akci, kterou na Webových stránkách sami provedete, jako je např. bezpečnostní nastavení, přihlašování, vyplňování formulářů. Prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookies nebo o nich posílal upozornění. Mějte na paměti, že některé stránky bez těchto souborů nebudou fungovat. Tyto soubory cookies neukládají žádné informace přiřaditelné ke konkrétní osobě. Tyto cookies můžeme nastavovat my nebo poskytovatelé třetí strany, jejichž služby na stránkách používáme. Tyto soubory cookies neukládají žádné informace přiřaditelné ke konkrétní osobě.
Tyto cookies slouží ke zlepšení fungování Webových stránek. Umožňují nám rozpoznat a zjistit počet návštěvníků a sledovat, jak návštěvníci používají Webové stránky. Pomáhají nám zlepšovat způsob, jakým Webové stránky fungují, například tak, že umožňují uživatelům snadno najít to, co hledají. Tyto cookies neshromažďují informace, které by dokázaly identifikovat Vaši osobu. Pomocí těchto nástrojů analyzujeme a pravidelně zlepšujeme funkcionalitu našich Webových stránek. Získané statistiky můžeme použít ke zlepšení uživatelského komfortu a abychom učinili Vaši návštěvu Webových stránek zajímavější pro Vás jako uživatele.